Kauniita ja erikoisia virkkaustuloksia tuolla Liisalla. En ollut moisesta kuullutkaan. Mutta sinä virkkaat kyllä yhden polkupyörän, odotan jo koeajoa, joten koukku heilumaan :D
Lipastoidis on kiva. Onko kasvit oikein istutettu laatikoihin vai olivatko tekokukkasia? Jäin miettimään, mikä määrä meni lankaa ja miten kauan aikaa pyörän kauttaaltaan virkkaamiseen.
Lipaston kasvit olivat ihan oikeita, aimarii. Laatikoiden pohjalle oli laitettu muovia ja multaa ja siihen ne oli istutettu. Vanha lipasto oli ruiskumaalattu ensin. En tiedä pyörästä, että kuinka lankaa meni ja aikaa. Ei ollut tekijä paikalla. Minusta ei ainakaan olisi moiseen urakkaan, kaikki pienet osatkin ihan aidon näköisiä virkkauksen kanssa. :)
Ihana tuo lipasto! Ihmiset ovat kyllä kekseliäitä.
VastaaPoistaMiltähän tuntuisi ajaa tuollaista fillaria?
No lipastosta oli pakko ottaa kuva, se oli kekseliäästi tehty, Susu.
PoistaSinähän voisit virkata pyörän, minä voin testata sen ajo-ominaisuudet :D
No, siinähän on loistava suunnitelma 😂😂😂
VastaaPoistaLuulen, että Liisa Hietanen virkkaisi paremmin!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Liisa_Hietanen
Kauniita ja erikoisia virkkaustuloksia tuolla Liisalla. En ollut moisesta kuullutkaan.
PoistaMutta sinä virkkaat kyllä yhden polkupyörän, odotan jo koeajoa, joten koukku heilumaan :D
Lipastoidis on kiva. Onko kasvit oikein istutettu laatikoihin vai olivatko tekokukkasia?
VastaaPoistaJäin miettimään, mikä määrä meni lankaa ja miten kauan aikaa pyörän kauttaaltaan virkkaamiseen.
Lipaston kasvit olivat ihan oikeita, aimarii. Laatikoiden pohjalle oli laitettu muovia ja multaa ja siihen ne oli istutettu. Vanha lipasto oli ruiskumaalattu ensin.
PoistaEn tiedä pyörästä, että kuinka lankaa meni ja aikaa. Ei ollut tekijä paikalla. Minusta ei ainakaan olisi moiseen urakkaan, kaikki pienet osatkin ihan aidon näköisiä virkkauksen kanssa. :)